Volprint top

Banery reklamowe – realna alternatywa billboardów

2024-02-07

Banery reklamowe mają zasadniczą przewagę nad billboardami – mobilność. Możemy je przenosić w dowolne miejsce i nie potrzebujemy do tego specjalnego transportu. Jeśli więc nasza firma stawia na promocję np. podczas imprez, to baner będzie dla niej dużo lepszą opcją.

Oczywiście baner możemy również powiesić na fasadzie siedziby lub jej ogrodzeniu – wówczas będzie pełnił funkcję efektownego i doskonale widocznego szyldu. Pamiętajmy jednak o estetyce i nie zakrywajmy banerami całej powierzchni, ponieważ kojarzy się to z działaniem mało profesjonalnym.

Obecna technika wydruku pozwala realizować praktycznie każdą wizję baneru. Przy wykorzystaniu odpowiednich maszyn możemy zadrukować ogromne powierzchnie i zapewnić doskonałą szczegółowość grafiki. Baner zwykle pozwala również na większą kreatywność grafika.

Jednym z największych atutów banerów jest ich wytrzymałość. Przy wykorzystaniu odpowiedniej grubości materiału i gęstego oczkowania, zyskujemy gwarancję odporności na wiatr, deszcz i inne zjawiska pogodowe. Jednak to, czy grafika przetrwa dłużej niż tylko sezon, zależy już od jakości wydruku. Dlatego produkcję banera należy zlecić profesjonalnej i doświadczonej firmie, najlepiej takiej, która od razu zapewni nam usługę projektowania.

Zarówno banery, jak i billboardy, są bardzo skutecznym narzędziem promocji i należą do najpopularniejszych w Polsce nośników reklamy. Wybór konkretnego rozwiązania zależy już jednak od oczekiwań firmy, a także jej budżetu. Przy ograniczonych funduszach lepiej jest jednak postawić na produkcję banera, który jest bardziej użyteczny i pozwala nam na jego szersze wykorzystanie w swojej strategii marketingowej.