wiz_90x50
wizytówki 90x50

Na pewno każdy z nas, będąc w restauracji, zwrócił uwagę na stojące na stoliku ulotki, informujące klientów o daniach dnia, promocjach bądź też specjalnościach szefa kuchni. Również czekając w poczekalni na zabieg w salonie urody, czy tez wizytę u lekarza, można zaobserwować takie właśnie informatory.

Do czego one służą? Działają z obupólną korzyścią – dla klienta i dla oferującego usługę. Klient, podczas oczekiwania, wypełnia czas najczęściej tym, co ma pod ręką – czyli taką właśnie ulotką-informatorem. Zapoznaje się z dostępnymi promocjami i zakresem usług danego miejsca. Skutkuje to pozytywnie dla sprzedawcy, ponieważ zaznajomiony z korzystną ofertą klient, na pewno wróci do tego miejsca i przekaże informację innym.

Ulotki stojące sprawdzą się świetnie w takich miejscach, jak:

  • Kawiarnie/herbaciarnie
  • Restauracje, bary i inne obiekty gastronomiczne
  • Banki
  • Księgarnie
  • Salony kosmetyczne
  • Hotele
  • Urzędy
  • Przychodnie i gabinety lekarskie

Projektując taki rodzaj ulotki warto zastanowić się nad oczekiwaniami klienta – co chciałby wiedzieć o naszej firmie/ofercie? Należy przedstawić ją od jak najlepszej strony, nie tylko merytorycznie, ale i od strony wizualnej. Pamiętajmy, aby taka ulotka przykuwała wzrok klienta i zachęcała go do przeczytania. Dodatkowo, możemy pokusić się o chwytliwe, intrygujące sformułowania i hasła – sprawi to, że klient na pewno zapamięta naszą ofertę.